parkta bir gun

gectigimiz pazar oyle bi miskinlik hali icindeydim ki, oyle patlak lastik gibi dolasacagima kicimi kirip biraz oturiiim dedim sayin seyirciler. bunun icin de evime cok da uzak olmayan kralice'nin parki'na gittim. kralice orda degildi ancak sukunet dolu bir gun gecirmek icin gereken her sey ordaydi...cimler, saril saril akan sular, kuslar, cicekler ve bocekler gibi...
tabii bu arada tayland'da spor gundemini inceleme firsati da buldum, kaykayci genclerden ayak voleybolcularina(ki Sepak Takraw deniliyor bu spora, hastasiyim) cesit cesit sporla ilgilenen insanlar adeta bu parkta toplanmisti.
cok takilmadim tabii, cantami basimin altina alip cimlerde uyudum onun yerine.
2-3 saat uyumusum herhalde... neyse, iste basimdan gecenlerin kanitlari.iste kuslar...

iste kaykayci taygencligi.

ve iste Sepak Takraw! insan cevikliginin sinirlari iste bu oyunda zorlaniyor sayin seyirciler. kareleri dikkatle incelerseniz ne demek istedigimi anlayacaksiniz.(bununla ilgili cok guzel bi videom da vardi ama biliosunuz You Tube'lar kesik.)

4 comments:

Anonymous said...

parkta yatacagina haber gir arkadasim bloga!

Anonymous said...

nasıl özendim anlatamam sayın seyirciler..

yok said...

acımıştır kesin canı. o ne rövaşata öyle.

Anonymous said...

giyme abi o burnu açık ayakkabıyı.